Vanliga frågorBli medlemMedlemslistaAnvändargrupperPersonliga meddelandenAlbumProfilSökVanliga frågor
Vem dödade forumet ?
Gå till sida Föregående  1, 2, 3

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Skitsnack
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
jeppe

InläggSkrivet: Tis Jan 06, 2009 4:57 pm    Rubrik: Svara med citat

Mike Bike skrev:

Det finns en svensk bmx:are som suttit i fängelse?
En som stulit bmx hojjar från andra bmx:are?
Och en som sålde knark i två år för att överleva?

Personligen tycker jag är detta skulle vara skitsnack bigtime och att dessa personer skulle nog tycka det var minst sagt olustigt om det skrevs om dem på detta sett. Jag tycker inte detta är forumet för det, utan det kan isf snackas när man ses, oavsett om det är en hemlighet eller inte vad folk har haft för sig.
Men det är min åsikt och därmed inga bidrag till ämnet från min sida.

Edit: Micke, skrev ett inlägg jag inte läste, vilket ändrar tråden en smula, dock inte min åsikt.
Mike Bike

Från: Lambohov, Linköping

InläggSkrivet: Ons Jan 07, 2009 9:42 pm    Rubrik: Svara med citat

Hallå !

Shit! jag är impad och lite fundersam på samma gång.

Hela idén var att skriva något kontroversiellt nog för att skaka igång detta forumet. Jag trodde att alla möjliga skulle froda i att få veta vilka de var som gjort diverse, och att folk inte skull brys sig det minsta om det var schyst eller ej. Det är iaf vad man ser mest av på nåtet. jag blir dagligen shockad över att ingen tänker på konsekvenserna av vad dom skriver, tycker eller lägger upp för länkar. Och jag kan inte annat än tro att de flesta är totala idioter.

Vad händer?
Först ingen respons alls, och sedan lite frågor men ingen som ens blurpar ut nåt för att bara se vad som händer. Trodde t o m att folk skulle skriva dit folk som dom på skoj ville assosiera till ämnet.
Och så till detta. Jeppe du är min idol, jag gillar din åkning och allt. Men detta handlar om att ha hjärtat på rätta stället. Det allra bästa är väl att du inte tvekar för att skriva vad du tycker, trotts att jag (om jag var en annan person) kunde tagit till mig det på helt fel sätt. Integritet är ytterst sälsynt på nätet. Och då menar jag båda sorternas, den att man inte skriver saker om andra som man inte bör. Och den som handlar om att våga säga ifrån om det nåt som inte känns rätt.

Frågan nu är: vad ska vi göra med forumet?

Hojja på ! Mikael
jeppe

InläggSkrivet: Ons Jan 07, 2009 10:15 pm    Rubrik: Svara med citat

Mike Bike skrev:
Hallå !

Shit! jag är impad och lite fundersam på samma gång.

Hela idén var att skriva något kontroversiellt nog för att skaka igång detta forumet. Jag trodde att alla möjliga skulle froda i att få veta vilka de var som gjort diverse, och att folk inte skull brys sig det minsta om det var schyst eller ej. Det är iaf vad man ser mest av på nåtet. jag blir dagligen shockad över att ingen tänker på konsekvenserna av vad dom skriver, tycker eller lägger upp för länkar. Och jag kan inte annat än tro att de flesta är totala idioter.

Vad händer?
Först ingen respons alls, och sedan lite frågor men ingen som ens blurpar ut nåt för att bara se vad som händer. Trodde t o m att folk skulle skriva dit folk som dom på skoj ville assosiera till ämnet.
Och så till detta. Jeppe du är min idol, jag gillar din åkning och allt. Men detta handlar om att ha hjärtat på rätta stället. Det allra bästa är väl att du inte tvekar för att skriva vad du tycker, trotts att jag (om jag var en annan person) kunde tagit till mig det på helt fel sätt. Integritet är ytterst sälsynt på nätet. Och då menar jag båda sorternas, den att man inte skriver saker om andra som man inte bör. Och den som handlar om att våga säga ifrån om det nåt som inte känns rätt.

Frågan nu är: vad ska vi göra med forumet?

Hojja på ! Mikael

Tackar för de fina orden, Mike.
Jag misstolkade frågeställningen och din intention, typ allt.
Jag kände bara att det blev lite nervöst om det skulle snackas om folk som inte cyklar längre.
Det finns flera bmxare, och du vet säkert ett par till, som har tagit andra vägar i livet och jag menar inte volvo, villa, vovve. De var väl för att inte snacka skit om dessa jag reagerade som jag gjorde.

Jag misstolkade dig och du har rätt i att det skulle varit kul om folk gissat hej vilt om vad folk har gjort, det har du rätt i. Men som jag skrev.

En annan grej jag har funderat på och skrivit om i skolan, är vad det är för typer som cyklar BMX egentligen. En salig blandning.
Aldrig skulle Stian hängt med en akademiker som LP på samma fest, om det inte vore för cyklingen.
Det är det som gör bmx så unikt på nåt sätt, nog för att fotboll skulle kunna göra det med, men det mest unika är att alla har/haft samma driv när man väl cyklar. Därav har vi inte svårt att tala samma språk med folk från andra länder, trots verbala språksvårigheter.
Vi öppnar våra hem för främlingar och vi sover hos främlingar.
Och det är cool. Tack vare bmx:en. Och det gör det unikt Very Happy
-adde-

Från: Hedemora

InläggSkrivet: Lör Mar 07, 2009 5:03 pm    Rubrik: Svara med citat

fan vad sant. klocka ord
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Skitsnack Alla tider är GMT + 1 timme (svensk vintertid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3
Sida 3 av 3

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet

Forum från phpBB © 2001, 2006 phpBB Group
Swedish translation by virtuality © 2005